شرکت پتروشیمی غدیر پس از آغاز بهره برداری عملیاتی، در سال 89 به منظور حضوری موفق و با قدرت در عرصه تولیدات پتروشیمی اقدام به تدوین و پیاده سازی فرایند برنامه ریزی استراتژیک در راستای سیاست های کلی هلدینگ تامین با رویکرد کارت امتیازی متوازن ، با نگرش از چهار وجه مالی، مشتری ، فرایندهای داخلی، یادگیری و رشد جهت ایجاد توازن بین کلیه اهداف سازمان نمود.
ارکان جهت ساز شرکت پتروشیمی غدیر عبارتند از:
چشم انداز:
تبدیل شدن به پایدارترین زنجیره ارزش PVC در کشور
ماموریت:
خلق ارزش برای ذی نفعان از طریق مدیریت موثر زنجیره ارزش PVC
ارزش های محوری:
- صیانت از سرمایه انسانی و حفظ کرامت کارکنان
- توجه ویژه به ایمنی، بهداشت و محیط زیست و مدیریت انرژی
- تمرکز در جهت افزایش رضایت ذینفعان
- رعایت نظم و انضباط سازمانی
- اهتمام به مسئولیتهای اجتماعی
- مشارکت در بهبود مستمر