اخبار

فروش ۱۴۳ هزارتنی غدیر

یکشنبه، 27 اسفند 1402 | کد خبر : 63 | Article Rating
امیدواری شغدیری ها در روزهای پایانی ۱۴۰۲/روند رو به رشد غدیر ادامه دار خواهد بود؟!مدیرفروش شرکت پتروشیمی غدیر: سال۱۴۰۳ نیز برای بهبود شرایط کلی شرکت تلاش خواهیم کرد. به فضل خدا و تلاش همکارانم در سال ۱۴۰۲ رکورد فروش غدیر شکسته شد.
فروش ۱۴۳ هزارتنی غدیر
امیدواری شغدیری ها در روزهای پایانی ۱۴۰۲
روند رو به رشد غدیر ادامه دار خواهد بود؟!

مدیرفروش شرکت پتروشیمی غدیر: سال۱۴۰۳ نیز برای بهبود شرایط کلی شرکت تلاش خواهیم کرد. به فضل خدا و تلاش همکارانم در سال ۱۴۰۲ رکورد فروش غدیر شکسته شد.

رحمانی مدیرفروش پتروشیمی غدیر افزود: پتروشیمی غدیر سال ۱۴۰۲ را با دو چالش اساسی آغاز کرد، یک تعیین کف عرضه با میزانی بیشتر از ظرفیت تولید این پتروشیمی که معادلات آنها را برهم زد و دیگری تعرفه گمرکی ۱۰ درصدی که عملا قدرت چانه زنی ما با مشتریان خارجی در رقابت با سایر تولیدکنندگان خارجی را پایین می آورد.

وی ادامه داد: با تعیین کف عرضه ای که شرکت صنایع پتروشیمی تعیین نمود ما مجبور به اختصاص غالب تولیداتمان در بازار داخلی شدیم و این یعنی کاهش و یا حتی عدم صادرات ‌که منجر به تغییر برنامه های صادراتی ما شد و البته با تلاش های فراوان توانستیم به میزان ۵ هزارتن صادرات داشته باشیم.

رحمانی با بیان استراتژی های پتروشیمی غدیر جهت رفع این چالش اظهار داشت: ما با عرضه های بیشتر و منظم در بازار داخلی تا حدودی التهاب بازار را کنترل نمودیم و بدین منظور فروش اعتباری دو مرتبه در ماه و همچنین تحویل ۲۴ ساعته پس از تسویه خریداران را در دستور کار قراردادیم. تنها تولید کننده ی پی‌وی‌سی در کشور هستیم که طی دو سال تمام عرضه هایمان تحویل فوری بوده است و این نتیجه تلاش تمامی ارکان شرکت خصوصا همکارانم در واحدهای فنی و تولیدی است.

مدیرفروش غدیر در ادامه به رفع مشکلات جزیی در حوزه فنی و تنوع بسته بندی در سبد محصولات اشاره نمود و ابراز داشت: با بررسی شکایات و پیشنهادات مشتریان و اقدام جهت رفع آنها توانستیم بسیاری از مشکلات تولید محصولاتمان همچون بسته بندی را برطرف نماییم و همچنین با تولید محصول S70 با استقبال خوبی مواجه شدیم و درحال حاضر در صدد تولید گرید مدیکال هستیم که می تواند با گسترش سبد محصولات بر میزان فروش و سود آوری ما نیز اثرگذار باشد.

وی اظهار کرد: در تلاشیم بتوانیم در بخش صادرات بهتر ظاهر شویم و در این راستا مساعدت شرکت ملی صنایع پتروشیمی را نیز خواستاریم تا در سال ۱۴۰۳ ظرفیت تولید و میزان فروش را بیشتر کنیم.

اطلاعات خبر و اشتراک گذاری

ثبت امتیاز

برای ثبت امتیاز لطفا لاگین نمایید در صورتی که لاگین کرده اید امتیاز خود را ثبت نمایید

ثبت نظر

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: