اخبار

پتروشیمی غدیر در مسیر توسعه

دوشنبه، 21 اسفند 1402 | کد خبر : 59 | Article Rating
تکمیل زنجیره و افزایش سبد محصولات پتروشیمی غدیر با شروع پروژه کلر
پتروشیمی غدیر در مسیر توسعه

 

پتروشیمی غدیر در مسیر توسعه

مهندس جزایری مدیر پروژه کلر آلکالی خبر داد:

تکمیل زنجیره و افزایش سبد محصولات پتروشیمی غدیر با شروع پروژه کلر

مدیر پروژه کلر آلکالی شرکت پتروشیمی غدیر گفت: پروژه مهم کلر در لیست پروژه‌های شرکت پتروشیمی غدیر قرار گرفته است که تاثیر قابل توجهی در تکمیل زنجیره، افزایش سبد محصولات و قطع وابستگی خوراک این شرکت خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی غدیر، مهندس جزایری مدیر پروژه کلر آلکالی در مصاحبه‌ای گفت: شرکت پتروشیمی غدیر جهت کاهش ریسک‌های تولید پی‌وی‌سی، افزایش سبد محصولات و افزایش چشمگیر حاشیه سود از محل محصولات جانبی پروژه کلر، ایجاد فرصت‌های شغلی و نهایتاً تکمیل زنجیره و قطع وابستگی خوراک خود پروژه کلر را در لیست پروژه‌های خود قرار داده است.

جزایری با اشاره به روند اجرایی پروژه گفت: پس از ارزیابی و مطالعات امکان‌سنجی  این پروژه شروع شد و پتروشیمی غدیر  وارد مسیر توسعه‌ شد. تیم پروژه با سرعت به اخذ تمام مجوزهای مورد نیاز از جمله موافقت اصولی، مجوز محیط زیست و هرگونه مجوزهای مورد نیاز جهت اجرای پروژه مبادرت و تمامی را اخذ نمودند. 
مدیر پروژه کلر آلکالی پتروشیمی غدیر ادامه داد: امروز با انتشار آگهی شناسایی پیمانکاران با مدل EP+S, این پروژه در مدار فعالیت قرار گرفت و انشالله با سرعت، دقت و همت ادامه خواهد یافت و فرایند آن پیش خواهد رفت و در کمترین زمان به نتیجه نهایی خواهیم رسید.

اطلاعات خبر و اشتراک گذاری

ثبت امتیاز

برای ثبت امتیاز لطفا لاگین نمایید در صورتی که لاگین کرده اید امتیاز خود را ثبت نمایید

ثبت نظر

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: